Over Kiwanis Beringen

een korte voorstelling

Welkom bij Kiwanis De Beerring uit Beringen

Wij zijn 1 van de méér dan 13000 clubs die zich in de schoot van Kiwanis International, gesticht in 1915, inzetten voor een betere wereld. ‘Serving the children of the world’ geeft aan dat er bijzondere aandacht is voor kinderen in kansarme situaties. Ook hen kansen geven in de wereld van morgen is een betrachting die we met de club, door het kiezen van de juiste projecten, ter harte nemen. .

Onze Club uit Beringen werd officieel lid van Kiwanis International in het jaar 1996.

En bestaat momenteel uit 27 gemotiveerde leden-vrijwilligers. Samen proberen we fondsen te verzamelen via diverse fundraisers en projecten te kiezen die bijdragen aan onze doelstellingen. Daarbij mikken we in eerste instantie op de eigen regio, West-Limburg

Naast deze sociale objectieven  is Kiwanis De Beerring ook een hechte groep vrienden die 2-wekelijks samenkomen.

Leden Kiwanis De Beerring

• Marc Baeten
  • Jean – Paul Buysse
  • Koen Caerts